فروش حرف اول را در هر کسب و کاری می زند و کسب و کاری در جای خودش موفق است که فروش خوبی داشته باشد. اگر شما هم می خواهید یک فروشنده حرفه ای باشید و مشتریان زیادی را به خودتان جذب کنید، بایستی راه متقاعد کردن مشتری را از بر باشید! در واقع وظیفه مهم شما اینست که ذهن مشتری را درگیر محصول کنید به گونه ای که به خرید تشویق شود. یکی از موارد مهمی که در خرید برای همهی ما هم پیش آمده است اینست که آیا واقعا در چنین زمانی به این خرید احتیاج دارم؟ در زمانیکه این تردیدها در هنگام خرید پاهایمان را برای خرید و پرداخت پول سست می کند، بایستی به این فکر باشید که این تردید و شک و شبهه را از ذهن مشتری هایتان دور کنید. از این رو ترفندهایی جالب و کارساز می تواند مشتری را ترغیب به خرید کند که ما در این مطلب به ان می پردازیم.
خلاقیت در کنار دانش فروش می تواند مشتری را متقاعد به خرید کند و این همان معامله ای است که برای هر دو طرف سودآور خواهد بود. در واقع ترفند شما باید به گونه ای باشد که مشتری را وادار به خرید کند نه اینکه بخواهد در آینده ای نزدیک برای خرید اقدام نماید. برای تشویق مشتری می توانید یکسری ترفندهای بکر بزنید! به عنوان مثال یک مدت محدود و آفری برای محصولات خود در نظر بگیرید تا مشتری با دیدن تخفیف آن برای خرید اقدام کند. یا اینکه همانند برخی از فروشگاههای زنجیره ای یک برنامه هیجان انگیز قرعه کشی ترتیب دهید، اینگونه هجوم مشتریان را خواهید دید که برای خرید محصولاتتان عجله می کنند! فرض کنید می خواهید یکی از محصولات جدید خود را به فروش برسانید، یکی از بهترین ترفندها اینست که مزایایی برای آن برشمرید که هر یک از مشتریان با دیدن آن موارد، به خرید تشویق شوند. منتها در هیچ زمانی هویت خودتان را زیر سوال نبرید و وعده های دروغین به مشتریان ندهید! یادتان باشد اصلی ترین عامل حفظ مشتریان، اعتماد و اطمینان است.
گاهی اوقات کارفرماها برای رشد نمودار فروش، به دغل بازی و تبلیغات دروغین روی می آورند و در آخر تنها تصوری منفی در ذهن مشتریان برجای می گذارند، دراین مواقع هیچ راهی باقی نمی ماند. صداقت و ترفند مفید می تواند روز به روز بر فروشتان بیفزاید و احساس اعتماد و اطمینان را به مشتریان القا کند. هرقدر که فروش صادقانه ای داشته باشید، نتیجه بهتری را خواهید گرفت و این به نفع شماست. از این رو سعی کنید برند خوش نامی برای شرکت خود بسازید.
تبلیغات چاپی در میان دیگر روش های تبلیغاتی می تواند برایتان مقرون به صرفه و کاربردی باشد و تاثیر خوبی در کسب و کارتان بگذارد. شما می توانید از هریک از این تبلیغات نظیر: چاپ کارت ویزیت، چاپ پوستر، چاپ ست اداری، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ تراکت و چاپ فلایر را انتخاب کنید و با استفاده از یک طراح حرفه ای و زبردست بهترین جلوه بصری را ایجاد نمایید. در واقع تبلیغات چاپی با در دسترس قرار گرفتن و ماندگاری توانسته نظر خیلی از مشتریان را به خودش جلب کند. شما با اینکار می توانید رفته رفته در ذهن مشتریانتان باقی بمانید و آنها را از خودتان آگاه کنید. تبلیغات اگر به درستی اجرا شود تاثیر فوق العاده ای در روند رشد کسب و کار خواهد گذاشت. از این رو تبلیغات متفاوت و ماندگاری را برای خود انتخاب کنید. همچنین لازم است بدانید: تبلیغات چاپی بایستی توسط یک چاپخانه معتبری وارد مرحله چاپ شود. اگر چاپخانه ای را نمی شناسید و یا نمی دانید کدامیک از انها می تواند کیفیتی که شما مدنظرتان است را در نظر بگیرند، چاپخانه نقش هنر را به شما معرفی می کنیم که می توانید بدون هیچ شک و شبهه ای کارهایتان را به این مجموعه بسپارید.
برقراری ارتباط دائمی با مشتری، یکی از مهمترین آیتم ها در فروش بیشتر است. سعی کنید ارتباط با مشتری را فراموش نکنید و تمامی اطلاعیه ها را به نوعی به آنها اطلاع دهید. این اطلاع می تواند از طریق پست الکترونیکی و یا تماس و حتی ملاقات حضوری باشد. اینگونه مشتریان وفاداری خواهید داشت.
درباره این سایت